Wymiana Towaru
Jeżeli nie trafiłeś z rozmiarem towaru lub inny towar podoba Ci się bardziej – wymień go!
Wymiana tradycyjna poprzez poinformowanie nas o chęci wymiany poprzez pocztę elektroniczną.
- Poinformuj nas w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru o chęci jego wymiany. Najlepiej poinformuj od razu na jaki towar chcesz dokonać wymiany abyśmy mogli go dla Ciebie zarezerwować – wystarczy wysłać na adres: sklep@jeans24h.pl email zawierający informację: numer zamówienia, towar zwracany, towar, na który zwracane produkty mają zostać wymienione.
- Możesz również dołączyć przygotowany formularz wymiany (https://www.jeans24h.pl/formularze/formularz_wymiany_towaru.pdf) wypełniony elektronicznie za pomocą programu Adobe Acrobat. Możesz go również wypełnić tradycyjnie i zeskanować. W ten sam sposób możesz również dołączyć dla nas dowód zakupu (paragon, etc.).
Samodzielne wykonanie procesu wymiany (dla posiadających konto klienta w sklepie Jeans24h).
- Zaloguj się na konto.
- Przejdź do „Moje konto – wyświetl zamówienia które złożyłem”.
- Wybierz zamówienie, w ramach którego chcesz dokonać wymiany (zamówienia z przekroczonym czasem ustawowym nie będą aktywne)
- Wybierz produkty, które chcesz wymienić. Kliknij PRZEJDŹ DO WYBORU PRODUKTÓW NA WYMIANĘ. Zostaniesz przekierowany na główną stronę sklepu, gdzie możesz przeglądać ofertę sklepu tak samo jak w procesie zakupowym.
- Na karcie produktu pojawi się dodatkowy moduł z przyciskiem "do wymiany" - wybierz interesujący Cię rozmiar i kliknij w przycisk. Operację możesz powtarzać wielokrotnie.
- Po wyborze produktów kliknij "Przejdź do formularza wymiany" i zakończ wypełnianie formularza poprzez "Złóż formularz wymiany" i "Potwierdź wymianę".
Odesłanie produktu wymienianego.
Wyślij nam przesyłkę na adres poniżej, możesz ją odesłać w dowolny sposób (Poczta Polska, Kurier). Koszt odesłania produktu na wymianę leży po Twojej stronie (my za to odeślemy Ci wymienianą sztukę na nasz koszt). Pamiętaj aby przesyłka była rejestrowana. W wypadku jej zaginięcia (licho nie śpi) będziesz mógł ją zareklamować, czy też śledzić na jakim etapie jest jej dostarczenie.
Pamiętaj, aby w wypadku tradycyjnego sposobu wymiany poprzez pocztę elektroniczną dołączyć formularz wymiany oraz dowód zakupu (np. paragon lub jego skan - w wypadku, jeśli wymieniasz tylko część produktów). W wypadku skorzystania z procesu poprzez konto klienta prosimy dołączyć tylko skan paragonu lub paragon.
Przesyłkę prosimy adresować:
Jeans24h.pl
Skrzeszewscy Sp. j.
Pl. Zwycięstwa 27,
28-100 Busko-Zdrój
Wymieniony towar wyślemy w możliwie najszybszym terminie i dokonamy rozliczenia ewentualnych różnic w cenach towarów.
Usługi dodatkowe - odbiór kurierski.
Możemy też odebrać od Ciebie wymieniany towar za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. Koszt odebrania towaru wynosi 15 zł i leży po Twojej stronie. Aby zamówić taką usługę wyślij informację na adres e-mail: sklep@jeans24h.pl zawierającą numer zamówienia i wyraźne wyrażenie chęci skorzystania z usługi odbioru od klienta, zgodę na potrącenie 15 zł z kwoty zwrotu (jeśli wymieniasz na tańszą rzecz) lub pobrania przy dostarczeniu nowego towaru, adres z którego ma zostać odebrana przesyłka, a także datę kiedy kurier może odebrać przesyłkę (wymiany zgłoszone przed godz. 15.00 - najwcześniej kolejny dzień roboczy). Kurier będzie miał ze sobą wydrukowaną nalepkę adresową, należy tylko zapakować towar do wysyłki.