W roku 1966, w jednym ze swoich wydań, Newsweek opisał styl życia, problemy i przekonania młodych Amerykanów. Okładkę zdobiła fotografia, przedstawiająca parę nastolatków ubranych w dżinsy Wrangler. Dokładnie wtedy, w połowie lat 60., ta słynna amerykańska marka denimowa miała już za sobą niemałą rewolucję. Z marki, której funkcjonalne i praktyczne produkty cenione były głównie przez miłośników rodeo i natury, przeistoczyła się w obiekt zainteresowania postępowych mieszkańców wielkich miast.
Właśnie w tym czasie Wrangler stał się ulubioną marką młodzieży. Podobnie jest dzisiaj! W tym roku marka świętuje swoje 70. urodziny, celebrując jednocześnie 70 długich lat, podczas których zasłynęła ze swojej postępowości, kreatywności i umiejętności reagowania na zmieniające się potrzeby swoich fanów. Obchody tych wyjątkowych urodzin Wrangler rozpoczyna już w kwietniu od wypuszczenia specjalnej kolekcji, nowego logo „Wrangler 70 Years”, wykorzystującego krój pisma Kabel, oraz nowej kampanii reklamowej.

Wrangler 70 years

Wszystkie z nich sięgają po inspirację do archiwów marki i na nowo reinterpretują szalone lata 70., twórcze podejście do denimu z tamtego okresu i optymistyczny nastrój ówczesnej kultury młodzieżowej. Kampania i kolekcja idealnie wpisują się w silny nostalgiczny trend i tęsknotę za przeszłością.
Jubileuszowa kolekcja to przede wszystkim denim w autentycznym spraniu i jasnoniebieskim odcieniu. W linii dla mężczyzn pojawią się regularne spodnie ze zwężaną nogawką, a dla kobiet fason retro z prostą nogawką, dzwony oraz szorty w stylu pin-up. Wyróżniającą się cechą tej odważnej kolekcji są retro nadruki na koszulkach i pomysłowa zabawa kultowym logo z tęczą. Kolorowa tęcza jest tutaj idealną metaforą radości lat 70. Znajdziecie ją nie tylko na topach i dżinsach, ale również na czapkach z daszkiem, plecakach i torebkach biodrowych.


Na tym nowości się nie kończą! Duch tamtych gorących lat, festiwali i zabawy pojawi się również w kolekcji premium stworzonej wspólnie z Peterem Maxem, słynnym artystą pop-artu, kojarzonym między innymi z Summer of Love.
Kampania „Wrangler 70 Years”, zarówno w formie drukowanej, jak i w mediach społecznościowych, nawiązuje bezpośrednio do kolekcji i robi to w stylu edytoriali z lat 70., z charakterystycznymi zbliżeniami detali i bawiąc się dwuznacznością. Podsumowując, kolekcja i towarzysząca jej kampania są podróżą w odległe lata Wrangler, która w wysmakowany sposób łączy przeszłość z teraźniejszością.

Wrangler 70 yearsWrangler Nowe logoWrangler siedemdziesiątlecieNowa kolekcja Wranglera na 2017 r.Wrangler JeansWrangler 78Wrangler 70 YearsW tym roku marka świętuje swoje 70. urodziny, celebrując jednocześnie 70 długich latW tym roku marka świętuje swoje 70. urodziny, celebrując jednocześnie 70 długich latW tym roku marka świętuje swoje 70. urodziny, celebrując jednocześnie 70 długich lat