Lata 80. i peryferia amerykańskich miast rodem z filmów Spielberga czy kultowego serialu Stranger Things – to właśnie tam zagląda Wrangler w zwiastunie kampanii reklamowej na jesień 2018. Te klimatyczne miejsca są punktem startowym, z którego legendarna amerykańska marka rusza przed siebie w poszukiwaniu wrażeń.

Nostalgia i charakterystyczne dla tamtych czasów detale przewijają się w całej kolekcji i jasno określają styl kolekcji jesień-zima 2018. Czego można się w niej spodziewać? Przede wszystkim denimu w wydaniu retro, zarówno pod względem fasonów, jak i sprań, któremu będzie wtórować urzekająca paleta pastelowych kolorów oraz wyrazista tęcza Wrangler na plecach kamizelek i kurtek. Pastele w stylu lat 80. pojawią się w kolekcji tuż obok zdecydowanych czarnych i tęczowych detali, a grafiki nawiążą do motywu retro Americany. Nie zabraknie również autentycznych sloganów z tamtej dekady, czyli Wrangler Wrocks oraz Wrangler Wrevolution w radosnym, pełnym młodzieńczej energii wydaniu.

Najważniejsze elementy kolekcji damskiej to przede wszystkim jeansy boyfriend w skróconej wersji, proste fasony oraz odsłonięte guziki, które są nowoczesnym ujęciem stylu lat 80. Nie zabraknie również krojów skinny i szortów, a talia powędruje w górę. Proste jeansy ze skróconą nogawką zostały ozdobione tęczowym detalem przy dolnym brzegu, który nawiązuje do podobnego motywu na plecach denimowych kamizelek. W kolekcji pojawią się również kurtki w jasnoniebieskim i ciemnofioletowym kolorze, a bluzy i koszulki zaskoczą skróconym, pudełkowym fasonem. Kultowe ringer tees, czyli t-shirty z kontrastową lamówką przy szyi, będą natomiast urzekać nostalgicznymi pastelami.

Nowością w kolekcji męskiej jest nowy fason Slider ze zwężaną w kostce nogawką. Znane kroje, a wśród nich wąski Larston ze zwężaną nogawką oraz prosty fason Greensboro, dostępne będą w różnych kolorach, w tym w świeżych pastelowych odcieniach. Urozmaiceniem kolekcji są także koszule w pastelowe paski i kratkę, oraz wyraziste grafiki rodem z lat 80. i szeroki wybór koszulek polo w zaskakujących kolorach. Bluzy, te z kapturem i bez, ozdobiono neonowymi akcentami dla jeszcze większego efektu.

Korzenie Wrangler sięgają roku 1904 i Greensboro w Północnej Karolinie. Od 1947 roku ta prawdziwie amerykańska marka o niezrównanym dziedzictwie jest synonimem denimu. W latach 80. zaskoczyła wszystkich barwną kolekcją, której echo do dzisiaj rozbrzmiewa w archiwach. Nadszedł czas, by zajrzeć do tej wyjątkowej dekady jeszcze raz. Przygotuj się na mocne wrażenia! The new wave is old wave. Odkryj całą kolekcję.