Reklamacje
Masz prawo do reklamowania zakupionego towaru z tytułu jego wady. Okres rękojmi wynosi dwa lata od daty otrzymania towaru. Proces reklamacyjny może przyspieszyć e-mail na adres sklep@jeans24h.pl zawierający opis wady i w miarę możliwości zdjęcie wady.
Aby złożyć reklamację z tytułu wady towaru:
-
W ciągu roku od wykrycia wady odeślij do nas towar dowolną formą transportu. Nadaj przesyłkę na adres poniżej. Dołącz do przesyłki wypełniony formularz reklamacyjny i dowolny dowód zakupu tego towaru.
Jeans24h.pl
Skrzeszewscy Sp. j.
Pl. Zwycięstwa 27,
28-100 Busko-Zdrój
-
Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
-
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji: wymienimy towar, dokonamy jego naprawy lub zwrócimy Ci za niego pieniądze – zgodnie z Twoją wolą.
Usługi dodatkowe
Możemy też odebrać od Ciebie reklamowany towar za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. Koszt odebrania towaru wynosi 15 zł i leży po Twojej stronie. Aby zamówić taką usługę wyślij informację na adres e-mail sklep@jeans24h.pl zawierającą numer zamówienia, wyraźne wyrażenie chęci skorzystania z usługi odbioru od Klienta, adres z którego ma zostać odebrana przesyłka, a także datę kiedy kurier może odebrać przesyłkę(najwcześniej kolejny dzień roboczy). Kurier będzie miał ze sobą wydrukowaną nalepkę adresową, należy tylko zapakować towar do wysyłki. Kwotę 15 zł należy wpłacić przed odbiorem na wskazany przez nas rachunek bankowy. Jeżeli reklamacja zostanie uznana –zwrócimy Ci koszt odesłania do nas reklamowanego towaru.