Wpływy muzyki i stylu hip-hop są od dekad obecne w dorobku marki i będzie je można zauważyć również w najnowszej kolekcji wiosna-lato 2019. To właśnie hip-hop zainspirował Lee Jeans® do przejrzenia swoich własnych archiwów w poszukiwaniu fasonów, które nawiązują stylistyką do początków tego gatunku muzycznego.

Kolekcji wiosna-lato 2019, mocno osadzonej w historii marki, towarzyszy kampania, do stworzenia której zatrudniono Jamela Shabazza. Autor sugestywnych zdjęć dokumentujących narodziny muzycznej sceny hip-hopowej postanowił przedstawić kolekcję Lee wiosna-lato 2019 na tle Nowego Jorku. Te same ulice i dzielnice, które pojawiły się w oryginalnym albumie Shabazza „Back in the Days”, przykuwają uwagę równie mocno co kiedyś.

Oprócz modeli na zdjęciach zobaczymy przyjaciół Shabazza oraz zwykłych nowojorczyków, których codzienny styl pełen jest hip-hopowych inspiracji i detali. Wśród wybranych na ulicach Nowego Jorku osób pojawią się między innymi ikony stylu prosto z ulic Bronxu – Kool-Out-K (@koolout_k) oraz DJ Lee Rock (@leerock_starski) – zafascynowane latami 80. To właśnie umiłowanie muzyki i estetyki tamtych lat uczyniło z nich nie tylko lokalnych bohaterów, ale również modową inspirację o międzynarodowym zasięgu.

Dla uczczenia okazji oraz pods umowania współpracy pomiędzy Lee Jeans® i Jamelem Shabazzem kampania „Back to Today” ukaże się również w formie albumu o limitowanym nakładzie pod tym samym tytułem. W tym swoistym hołdzie złożonym książce Shabazza „Back in the Days” znajdziecie najlepsze fotografie z kampanii wiosna-lato 2019, które ilustrują najnowszą odsłonę stylu hip-hop z lat 80. w interpretacji Lee.

 

Lee Back to Today Jamel Shabazz HipHop photos colaboration Lee Back to Today Jamel Shabazz HipHop photos colaboration Lee Back to Today Jamel Shabazz HipHop photos colaboration Lee Back to Today Jamel Shabazz HipHop photos colaboration Lee Back to Today Jamel Shabazz HipHop photos colaboration Lee Back to Today Jamel Shabazz HipHop photos colaboration