KOSZT PRZESYŁKI
Transport gratis dla zamówień kurierem GLS powyżej 100 zł na terenie Polski, do zamówień kurierem GLS poniżej 100 zł na terenie Polski doliczamy koszt
10 zł.
W wypadku zamówienia dostarczanego poprzez
paczkomaty InPost, koszt dostarczenia bez względu na jego wartość wynosi 12 zł.
Wysyłamy również kurierem Poczty Polskiej -
Pocztex Kurier 48 (
9 zł, czas doręczenie 2 dni robocze),
Pocztex Kurier 24 (
11 zł, czas doręczenia 1 dzień robocze), a także
Poczta Odbiór w punkcie (
10 zł, czas doręczenia 2 dni robocze).
Zamówienia realizujemy również na terenie Unii Europejskiej - koszt przesyłki od
6.25€. Zamówienia dostarczane są kurierem w dni robocze. Na terenie Polski - na drugi dzień po nadaniu przesyłki, na terenie Unii Europejskiej od 3 do 7 dni roboczych..
Sprawdź szczegółową tabelę opłat.
WYMIANA TOWARU
Gwarantujemy wymianę produktu na inny rozmiar lub model w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej.
Towar podlega wymianie pod warunkiem, że znajduje się w niezmienionym stanie.
W przypadku zwrotu w celu wymiany prosimy odesłać produkt wraz z formularzem wymiany i dokumentem potwierdzającym zakup danego towaru w sklepie (np. paragon, faktura, kopia potwierdzenia zamówienia) i jak najszybszą informację drogą telefoniczną lub emailową (rezerwacja innego rozmiaru/produktu). Koszt odesłania produktu do sklepu ponosi zamawiający, koszt przesłania wymienionego towaru do klienta ponosi sprzedawca.
ZWROT PRODUKTÓW
Zamawiając możesz zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie Jeans24h.pl bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Aby odstąpić od umowy należy w tym terminie złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy a następnie odesłać zwracany produkt w terminie niepóźniejszym niż 14 dni od złożenia oświadczenia. Towar należy odesłać wraz z dołączonym
formularzem zwrotu i z dokumentem potwierdzającym zakup danego towaru w sklepie (np. paragon, faktura, kopia potwierdzenia zamówienia). Zwrot kosztów zwracanego towaru zostanie przelany na rachunek bankowy zamawiającego lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznej po otrzymaniu zwróconego towaru. Kwota zostanie zwrócona na konto podane podczas zamówienia lub podane w formularzu zwrotu. Sklep nie przyjmuje przesyłek przysłanych do sklepu za pobraniem. Koszt odesłania produktu do sklepu ponosi Zamawiający.
REKLAMACJE
W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Zamawiający powinien odesłać wadliwy towar wraz z
wnioskiem reklamacyjnym na adres:
Sklep Internetowy Jeans24h - SKRZESZEWSCY SP.J
pl. Zwycięstwa 27, 28-100 Busko-Zdrój
Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu wyczerpania towaru), Sklep zwróci Zamawiającemu równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Zwrot pieniędzy za zwrócony towar odbywa się na rachunek bankowy Zamawiającego za pośrednictwem systemu płatności elektronicznej lub w inny sposób wskazany przez Zamawiającego. Sklep nie zwraca nigdy pieniędzy za pośrednictwem firmy doręczeniowej i nie przyjmuje przesyłek przysłanych do Sklepu za pobraniem.